Tarif - Kısır

  • 0
















Efendim ilk kısırımı yaptım ve az önce de afiyetle yedim :) Bugünlerde mutfak kariyerimi yükselişe zorluyorum, söylemesi ayıptır 24 yaşında bir genç kız olarak ilk defa yaptığım kısırın böylesine lezzetli olmasının gururunu yaşıyorum(!) :) gerçekten oldukça lezzetliydi, tarifimi sizlerle paylaşmak istedim:

Bulgurunu hazırlamak için;
  • 2 su bardağı ince bulguru
bir kaba koyduktan sonra
  • 2 su bardağı sıcak su
ilave ederek beklemeye bırakın.

Salatası için:
  • taze soğan
  • yarım demet maydanoz
  • taze nane yaprakları
  • 2 diş sarımsak
  • 1 kuru soğan
  • 2 domates
  • 2 salatalık
yukarıda yazan malzemeleri ince ince doğrayarak derince bir kapta karıştırın. Beklemeye bıraktığınız bulgur suyunu çektikten sonra,
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 1 yemek kaşığı biber salçası
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 yemek kaşığı nane
  • 2 yemek kaşığı pul biber
  • 1 yemek kaşığı karabiber
  • 1 limonun suyu
  • 1 kahve fincanı zeytinyağı
  • 1 yemek kaşığı nar ekşisi
malzemelerini bulgurunuza katarak iyice karıştırın. Daha sonra karışımı salata kabınıza boşaltın ve tekrar karıştırarak salatanın bulgurunuzla harmanlanmasını sağlayın sonrada isterseniz lezzetini alması için biraz bekletip (belki bu arada da süsleyerek) servis edin isterseniz hemen afiyetle yiyin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder